بهترین جراح اسلیو معده

بهترین جراح اسلیو معده در تهران

عمل جراحی اسلیو معده یا Sleeve Gastrectomy از انواع روش‌های  جراحی چاقی است که در طی آن حدود ۸۰ درصد از حجم معده برش خورده و از بین می‌رود تا با کاهش ظرفیت معده، میزان مصرف غذا در فرد کاهش یافته و در طولانی مدت لاغری برای او رقم بخورد. 

اگر شما هم به دنبال لاغری با عمل اسلیو معده هستید گام اول شناخت بهترین جراح اسلیو معده در تهران است. در این مقاله به معرفی فاکتورها و نکات لازم برای شناخت و انتخاب بهترین جراح اسلیو معده خواهیم پرداخت.

ویژگی های بهترین جراح اسلیو معده

↲تخصص و تجربه

بهترین جراح اسلیو معده باید دارای تخصص و تجربه کافی در انواع جراحی‌های چاقی باشد. او باید آموزش دقیق در جراحی اسلیو معده دیده باشد و ترجیحاً تعداد زیادی از این جراحی‌ها را با موفقیت انجام داده باشد.

↲مهارت جراحی

جراح برتر باید دقت و حرفه‌ای‌ترین مهارت‌های جراحی لاغری را داشته باشد که شامل دانش فنی، استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و توانایی راهنمایی بیماران در انتخاب بهترین روش جراحی است.

↲درصد عملکرد موفق بالا

بهترین جراح اسلیو معده باید عملکرد موفقی در جراحی‌های قبلی داشته باشد. این می‌تواند توسط بازخورد مثبت بیماران قبلی، نظرات مثبت از جانب دیگر پزشکان و همچنین اطلاعات آماری در مورد نتایج عمل جراحی‌ها ثابت شود.

نمونه کار بهترین جراح اسلیو معده

↲رویکرد چند تخصصی

جراح اسلیو معده برتر باید با توجه به شرایط هر بیمار، بتواند یک رویکرد چند تخصصی را اجرا کند. یعنی باید توانایی همکاری با سایر تخصص‌ها مانند تغذیه‌شناسان و روان‌شناسان را داشته باشد تا به بیماران در بهبود کامل بعد از عمل کمک کند.

↲ارتباط و احترام به بیماران

بهترین جراح اسلیو معده باید برخورد احترام‌آمیز و دوستانه با بیماران داشته باشد، به شکلی که بیماران را آرام کرده و به آن‌ها اطمینان خاطر دهد و صبورانه به سوالات و نگرانی‌های آن‌ها پاسخ دهد.

استفاده از فناوری پیشرفته و به روز دنیای پزشکی: به عنوان بهترین جراح اسلیو معده، استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تکنیک‌های مدرن برای بهبود نتایج جراحی و کاهش عوارض احتمالی باید در الویت کاری پزشک مربوطه باشد.

فاکتورهای اصلی انتخاب بهترین جراح اسلیو معده

  • تخصص و تجربه
  • مجوز و صلاحیت در سازمان‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای
  • نتایج و رضایت‌مندی‌های قبلی
  • سابقه فعالیت در منابع و مراکز درمانی
  • ارتباط و هماهنگی مفید با بیماران
  • بازخوردها و نظرات بیماران قبلی
  • هزینه جراحی و پوشش بیمه

روش‌های انتخاب بهترین جراح اسلیو معده

↲مشورت با پزشک خانواده یا دوستان

سعی کنید از افرادی که تجربه‌ی شخصی با جراحی اسلیو معده داشته‌اند، نظر و توصیه بگیرید تا بتوانند به شما در انتخاب یک جراح معتبر و با تجربه کمک کنند.

↲مطالعه و تحقیق

درباره‌ی جراحان اسلیو معده در منطقه‌ی خودتان مطالعه کنید و نظرات بیماران را بررسی کنید. می‌توانید از منابع آنلاین، ارزیابی‌ها و بازخوردهای بیماران در مورد جراحان مختلف مانند وبسایت‌های رسمی پزشکی و شخص پزشک انتخابی استفاده کنید. این اطلاعات می‌توانند به شما در انتخاب جراح مناسب کمک کنند.

↲مراجعه به مراکز معتبر

تلاش کنید به مراکز درمانی معتبر و با سابقه بروید. همچنین اطمینان حاصل کنید که جراحان در آنجا مجوزهای لازم را داشته و تخصص و تجربه‌ی لازم را در زمینه‌ی جراحی اسلیو معده دارند.

↲ملاقات و مشاوره با جراح

قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با چندین جراح مشورت کنید و از آن‌ها سوالاتی درباره‌ی تخصص و تجربه‌ی‌های کاریشان بپرسید. همچنین می‌توانید نمونه‌ کارها انجام شده توسط آن‌ها را در پلتفرم‌های آنلاین مثل اینستا یا سایت شخصی پزشک ببینید.

برای رزو نوبت با شماره ۰۹۳۶۳۶۶۸۷۷۴ تماس بگیرید

↲بررسی تخصص و تجربه

بررسی کنید که جراح مورد نظر در زمینه جراحی اسلیو معده تخصص و تجربه کافی را داشته و با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها این حوزه آشنا باشد.

↲مشورت با تخصص‌های دیگر

درباره‌ی جراحی اسلیو معده، می‌توانید با متخصصین دیگه حوزه سلامت مانند تغذیه‌شناس یا روان‌شناس مشورت کنید. آن‌ها به شما در انتخاب جراح مناسب و درمان جامع کمک خواهند کرد.

بهترین جراح اسلیو معده در تهران - دکتر شاهین جمیلی

دکتر شاهین جمیلی؛ فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی

دکتر شاهین جمیلی عضو انجمن بین‌المللی جراحی چاقی، عضو انجمن جراحی چاقی ایران و همچنین عضو انجمن جراحی لاپاراسکوپی (درون بین) است و جزو یکی از بهترین جراحان اسلیو معده ایران به شمار می‌رود. تجربه بالا، سوابق درخشان، اخلاق خوش و دانش علمی بالا ایشان از جمله بارزترین ویژگی‌های دکتر جمیلی است که باعث شده به انتخاب‌های اول افرادی که قصد انجام جراحی اسلیو معده را دارند، تبدیل شده باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *