دکتر خوب برای بای پس معده

بهترین جراح بای پس معده در تهران

اگر شما نیز از چاقی رنج برده و به دنبال لاغری هستید ممکن است به دنبال بهترین جراح بای پس معده در تهران باشید. در حال حاضر پزشکان و جراحان متعددی از جمله دکتر شاهین جمیلی، بهترین دکتر بای پس معده در این حوزه فعالیت دارند. به منظور آشنایی بیشتر با نحوه انتخاب جراح خوب بای پس معده در تهران تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین دکتر بای پس معده در تهران کیست؟

قبل از اینکه به دنبال یافتن بهترین جراح بای پس معده در تهران باشیم بهتر است تا با جراحی بای پس معده و مکانیسم کاهش وزن آن آشنا شویم. در واقع می توان اینگونه بیان نمود که بای پس معده با کوچک نمودن معده و در نهایت با جذب کمترین کالری ممکن منجر به کاهش وزن می گردد.

به طور کلی، جراح بای پس معده دارای تخصص جراحی عمومی است که توانایی و مهارت لازم برای عمل های چاقی را دارد. خوشبختانه جراحان و متخصصان به نامی در ایران وجود دارند که یکی از آن ها دکتر شاهین جمیلی متخصص جراحی عمومی و لاپارسکوپی چاقی است. ایشان به عنوان یک جراح عمومی و متخصص لاپاراسکوپی می تواند جراحی های چاقی مانند اسلیو معده، جراحی بای پس معده، حلقه گذاشتن و سایر روش ها را به منظور کاهش وزن انجام دهند.

وظیفه اصلی بهترین دکتر بای پس معده در تهران چیست؟

وظیفه‌ اصلی دکتر بای پس معده، انجام عمل های چاقی است، اما از وظایف اصلی جراح بای پس معده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تشخیص دقیق

یکی از وظایف اصلی پزشک، تشخیص و انتخاب روش صحیح جراحی است. توجه داشته باشید که تنها تنها افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بین 35 تا 40 باشد مناسب عمل های چاقی هستند. پزشک می تواند با بررسی دقیق روش جراحی مناسب را انتخاب کند و یا درمان غیر جراحی به بیمار توصیه کند.

📞 برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره ۰۹۳۶۳۶۶۸۷۷۴ تماس بگیرید 📞

2- جراحی مطمئن

مهمترین وظیفه بهترین دکتر عمل چاقی، انجام انواع جراحی ها از جمله بای پس است. بهترین دکتر بای پس معده باید توانی جراحی با انواع تکنیک های باز (لاپاراتومی) و جراحی بسته (لاپاراسکوپی) را داشته باشد.

3- ارائه مشاوره

از انجایی که عمل های چاقی نیاز به شرایط خاص از جمله BMI بالای 35 یا 40 است، باید با پزشک جلسات مساوره برگزار کنید. پزشک در جلسات مشاوره علاوه بر انتخاب بهترین روش شما را از عوارض و مراقبت های بعد از عمل نیز آگاه می کند.

4- پیگیری بیمار بعد از جراحی

از دیگر وظایف بهترین دکتر بای پس معده می توان معاینات و ارزیابی های بعد از عمل اشاره کرد. اغلب در معاینات پس از عمل شرایط بیمار بررسی شده و پزشک به بیماران در خصوص نحوه تغذیه، نحوه مصرف دارو و روش‌های پیشگیری از بیماری‌های گوارشی بعد از عمل دستورالعمل هایی را ارائه می دهد.

جراح بای پس معده

اهمیت انتخاب بهترین دکتر بای پس معده

با توجه به عوارض و سختی های بعداز عمل، این جراحی باید توسط پزشکان با تجربه و متخصص همچون دکتر شاهین جمیلی انجام شود. این موضوع به این دلیل است که اگر این عمل توسط پزشکان بی تجربه انجام شده و موفقیت آمیز نباشد ممکن است منجر به بروز عفونت های شدید و حتی مرگ فرد شود.

برای آن که بتوان بهترین جراح بای پس معده در تهران را با موفقیت شناسایی و انتخاب نمود نیاز است تا تحقیق و بررسی های ضروری صورت پذیرد. برای این منظور باید در ابتدا این را بدانید که پزشک متخصص باید چه ویژگی هایی داشته باشد و شما باید به دنبال چه پارامتر ها و ویژگی هایی در افراد برای تحقیق و بررسی باشید.

✍️ بیشتر بخوانید: هزینه عمل چاقی 1403

بهترین راه های شناسایی پزشک متخصص

به طور کلی برای آن که بتوان پزشک متخصص این حوزه را با دقت انتخاب نمود لازم است تا برخی مراحل و راه ها را پشت سر بگذارید. در مجموع می توان موارد زیر را برای شناسایی بهترین جراح بای پس معده در تهران مدنظر قرار داد:

↲ انجام مشاوره حضوری با پزشک

یکی از راه های موجود برای شناسایی متخصصان ماهر برای جراحی بای پس معده این است که به صورت حضوری و یا تلفنی با پزشک معالج مشورت نمایید. یکی از این پزشکان که می توانید از مشاوره های ایشان استفاده نمایید دکتر شاهین جمیلی می باشد که از متخصصان مشهور در این زمینه می باشد.
صحبت مستقیم با پزشک می تواند شما را تا حد بسیار زیادی با این عمل و پیامد ها و نتایج آشنا کرده و در سمت مقابل نیز پزشک معالج به صورت دقیق وضعیت شما را مورد بررسی قرار دهید.

↲ استفاده از تجربه های بیماران قبلی

استفاده از تجربه های بیماران قبلی یکی از بهترین راه های ممکن برای پی بردن به چگونگی انجام عمل، مزایای عمل، معایب عمل و همچنین پی بردن به ویژگی های یک پزشک خوب است.

↲ تسلط در انجام انواع جراحی های چاقی

برای آن که بتوانید بهترین جراح بای پس معده در تهران را انتخاب کنید باید به دنبال پزشکی باشید که انواع عمل چاقی تسلط کامل را داشته باشد. زیرا در این صورت است که می توان گفت پزشک از تجربه بالایی برخوردار است. جراحی بای پس انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به مینی بای پس، بای پس کلاسیک، ساسج بای پس و ساسی بای پس اشاره نمود.

ویژگی دکتر خوب بای پس معده

↲ مدرک تحصیلی پزشک معالج

برخی از افراد این سوال را مطرح می کنند که بهترین جراح بای پس معده در تهران باید از چه مدرک پزشکی برخوردار باشد. باید به این موضوع اشاره کرد که پزشک جراح باید دارای فلوشیپ فوق تخصص جراحی چاقی و لاراسکوپی پیشرفته باشد. البته باید گفت که پزشکان زیادی هستند که این مدرک را نداشته اما در انجام این عمل مهارت کافی را دارند. اما هیچگاه نباید خود را به تیغ جراحانی که تجربه کافی را ندارند بسپارید.

ویژگی های بهترین دکتر بای پس معده

برای انجام هر عمل پزشک معالج باید برخی ویژگی ها را داشته باشد که بتوان به او اعتماد کرد. بهترین جراح بای پس معده در تهران باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

• داشتن تخصص و مهارت

باید بدانید که افراد دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و لاراسکوپی پیشرفته علم کافی برای پی بردن به تمامی پیچیدگی های عمل های جراحی را دارند و این را به خوبی می دانند که چگونه باید این عمل را مدیریت نمود.
یکی از ویژگی های بسیار مهم بهترین جراح بای پس معده در تهران این است که پزشک معالج در تمامی مراحل انجام عمل از بیمار خود حمایت و پشتیبانی نماید. پزشک معالج باید قبل و بعد از انجام عمل از فرد حمایت کرده و او را دلگرم نماید.

• حمایت و برخورد مناسب با بیمار

به طور کلی می توان گفت پزشک معالج باید در زمان های زیر حمایت و پشتیبانی از بیمار را در دستور کار قرار دهد:

  1. در زمان ارزیابی اولیه فرد
  2. در طی ارائه رژیم های غذایی و ورزشی قبل از عمل
  3. در طی ارائه رژیم های غذایی و ورزشی بعد از عمل
  4. بررسی دقیق و مشاهده تمامی آزمایشات بیمار
  5. ارائه و انجام ویزیت های منظم و دقیق
  6. بررسی و تحلیل نتایج انجام عمل

جراحی بای پس معده توسط دکتر شاهین جمیلی

دکتر شاهین جمیلی؛‌ دارای فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته_چاقی یکی از بهترین جراحان بای پس معده تهران است. ایشان عضو انجمن بین المللی جراحی چاقی، عضو انجمن جراحی چاقی ایران و همچنین عضو انجمن جراحی لاپاراسکوپی (درون بین) هستند. دکتر جمیلی تجربه بالایی در زمینه جراحی های چاقی و لاغری داشته و با بهتریم تجهیزات، امکانات و مهارت علمی و عملی بالا انواع عمل های جراحی بای پس معده، اسلیو معده و لاپاراسکوپی را انجام می‌دهند. در حال حاضر مطب ایشان در بلوار اباذر – خیابان مقداد – پلاک ۹ واقع شده و آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم لاغری در تهران است.

در نهایت..

در این مقاله سعی کردیم به بررسی نکات لازم برای انتخاب بهترین جراح بای پس معده در تهران بپردازیم. همانطور که متوجه شده اید عمل بای پس معده همانند انواع عمل چاقی از دسته عمل های سنگین زیبایی بوده و می تواند عوارض سنگینی به همراه داشته باشد. از همین رو باید سعی کنید تا پزشکی را انتخاب نمایید تا مهارت، دانش و تجربه کافی برای انجام عمل را داشته باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *